Fullizle.org, Full filmin full adresi

Fullizle.org Her gün sınırsız film yüklenir , yeni filmleri full izlemek için fullizle.org'u sürekli takip edin!
Anasayfa - Seri Filmler - 2012 Filmleri - 2013 Filmleri - Yardım

Truva Full İzle

21 Eylül 2009 Yazan admin

Truva

Film Kalitesi :  7.0 (imdb)
Dil:Türkçe Dublaj
Yapım:  2003 ~ ABD,  İngiltere,  Malta
Tür:  Aksiyon,  Dram,  Romantik,  Savaş,  Tarih
Yönetmen:  Wolfgang Petersen
Film Hakkında : On yıl süren ve bir medeniyetin çöküşüne neden olacak savaşı, Truva prensi Paris ile Isparta Kraliçesi Helen ‘in aşkı başlatır. Paris’in Helen’i kocası Kral Menelaus’tan çalması kabul edilemeyecek bir hakarettir. Aile onuru Menelaus’a yapılan bu yanlış hareketin kardeşi Agamemnon’a da yapıldığını öngörmektedir. Mikene Kralı olarak büyük bir güce sahip olan Agamemnon, Helen’i Truva’dan geri getirerek kardeşinin şerefini kurtarmak için kısa sürede Yunanistan’ın tüm ordularını bir araya toplar.Arkadaşlar görüntü kalitesi hd olarak eklenmiştir…

Videobb

Duckload

Eğer Film Açılmıyorsa Lütfen Diğer Alternatiflerden filmi izleyin. Linkler çalışmıyorsa yorum yapın, hemen yükleyelim.  
 Mahkeme kararı ile engellenen sitelerden izlemek için DNS adresinizi değiştirmeniz gerekir. Resimli anlatım için tıklayın
Etiketler: , , , , ,
Kategori Aksiyon Filmleri, Dram, Romantik-Duygusal, Savaş, Tarihi

Sıccacık Fırından





19 Yorum yapılmış “Truva Full İzle”

  1. memati diyor ki:

    bi zaman sonra seyredilemıo neden?

  2. berat diyor ki:

    paris sikinin derdine dustu birsuru insan oldu gidiyo baskasinnin karisina goz koyyo bu da truvalilarin turk olma ihtimalini yukseltiyo

  3. berat diyor ki:

    bu filmin corum versiyonu da guzel sarilarin sulo

  4. alemcy fatih diyor ki:

    anlatmaya dil yetmaz :) )

  5. onur şiret diyor ki:

    ya ilk torun yapanlar duzgunca yapsannıza yorumu gorende begenmeyim hic izlemeden cıkcak bu filimden daha guzel dövüş filmi nerde bulcanız be :) :)

  6. fırat diyor ki:

    bu nebeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  7. himmet diyor ki:

    bizim atalarımız onlar gibi haince at hediye edip içine insan sokup haince yağmalamamış bizim atalarımız gittiği yere huzur ve barış götürmüş onlar gibi bir kız uğruna binlerce insan öldürmememişiiz bizim atalarımız islam dini için savaşmış ve özgürlükleri uğrunda ölmüş asıl öğünmemiz gereken kişler bizim atalarımız …

  8. atakan diyor ki:

    ulan topuğuna sıkmasaydı yaşardı berki yazık oldu adama =(

    ps:müthiş bir film müthiş bir çekim keşke Aşil in bebekliğinide ve styx nehrine giriş sahnesi flnda olsaydı süper olurdu ama film başından sonuna kadar bir efsane kesinlikle herkesin izlemesi gereken türden bir film ^^

  9. orhan diyor ki:

    bu siteye tessekkurleri borç bilirim film 10 num kalitede yayınlanıyor emeğinize sağlık basarılar

  10. vvvvvvvvv diyor ki:

    wwwoooooooooooowwwwwww

  11. alptürk diyor ki:

    süper ellerinize sağlık

  12. admin diyor ki:

    arkadaşlar filmin sonundan bir kaç dakika eksik yüklenmiş , 5. partı yok filmin. Linkler en kısa sürede yenilenecektir.

  13. ulorkonomaji diyor ki:

    aga 5.parti nerde yuh yani

  14. biret bit enes diyor ki:

    ne güzeldi yha çok güzel brat pitt bana benziyo :) )))

  15. ali diyor ki:

    5. partı izleyemedikk

  16. kolendra diyor ki:

    Süper film yapmıs adamlar bravo

  17. dimitri diyor ki:

    ne müthiş i süper,harika ve müthiş

  18. serkan diyor ki:

    10 numero film tşkler

  19. c.ronaldo diyor ki:

    vay be müthiş bir film çekmişler

Yorum Yapın

Film hakkında yorum yazarak film hakkında görüşlerinizi belirtebilir , diğer kullanıcılarımızla paylaşabilirsiniz.

Fullizle.org sitesindeki videolar video paylaşım sitelerinden Embed kodu olarak alınmaktadır. Fullizle.org sitesindeki içeriğin yasalara aykırı kullanılması karşısında oluşabilecek hiçbir sorundan site sorumlu kabul edilemez. Siteye giren herkes bu şartları kabul etmiş sayılır. 5651 sayılı yasada tanımlanan .yer sağlayıcı. olarak hizmet vermektedir , sitemizden kaldırılmasını istediğiniz videoları fullizleorg@gmail.com adresine bildirebilirsiniz.

İletişim : fullizleorg@gmail.com
Popüler Türkçe Filmler :  Celal ile Ceren
Popüler Yabancı Filmler :  Skyfall

Dost siteler :
full izle film izle sinema izle