Fullizle.org, Full filmin full adresi

Fullizle.org Her gün sınırsız film yüklenir , yeni filmleri full izlemek için fullizle.org'u sürekli takip edin!
Anasayfa - Seri Filmler - 2012 Filmleri - 2013 Filmleri - Yardım

Dünyanın Merkezine Yolculuk (Yenilendi)

26 Ağustos 2009 Yazan admin

Dünyanın Merkezine Yolculuk

Film Kalitesi :  5.9 (imdb)
Yapım:  2008 ~ ABD
Tür:  3 Boyutlu,  Aile,  Aksiyon,  Bilim Kurgu,
Yönetmen:  Eric Brevig
Film Hakkında : Beyazperde’de 3 boyutlu film zevkini ilk kez bu kadar gerçekçi yaşayacaksınız! Journey 3D, Nasa teknolojisi ile üretilen ve üç boyutlu sinemaya yepyeni bir soluk getiren Dijital 3D tekniği kullanılarak, canlı oyuncular ile çekilmiş, “animasyon olmayan ilk film” olma özelliğini taşıyor.

Megavideo

Eğer Film Açılmıyorsa Lütfen Diğer Alternatiflerden filmi izleyin. Linkler çalışmıyorsa yorum yapın, hemen yükleyelim.  
 Mahkeme kararı ile engellenen sitelerden izlemek için DNS adresinizi değiştirmeniz gerekir. Resimli anlatım için tıklayın
Etiketler: , , , , , ,
Kategori Fantastik, Gizem, Macera Filmleri

Sıccacık Fırından





31 Yorum yapılmış “Dünyanın Merkezine Yolculuk (Yenilendi)”

  1. Sude diyor ki:

    yhaa 2.ve3. açılmıyoooo keşke açılssssssssssssssaaaaaaaaa

  2. irem diyor ki:

    neden ingilizce

  3. ESMA SULTAN diyor ki:

    bu flim çok güzel bügün bir kere izledim bikez dasha izzlecek gibi görünüyor çok güzel film çünkü; zor bir film onu izlediğinde nasıl yapmışlar diye düşünüyor insan açıklaması olmasada olur başka siteden baksalardı. oyuncuları tebrik ediyorum

  4. ozan diyor ki:

    eminim iyidir ama film açılmıyor bunu çözebilseler daha iyi olurdu
    onun için kötü diyecem

  5. izler oğlu diyor ki:

    Sevgili kardeşim, bir fil koyuyorsun ve üçüncü bölümü çalışmıyor. Part 3 patlak! Neden düzeltmiyorsun, ilgilenmiyorsan kaldır paylaşımı insanların zamanını harcama, yapıyorsan da adam gibi paylaş, emeğini ver sağlığı al, yoksa babayı aldırırlar adama…

  6. qwerty diyor ki:

    3. part acilmiyo yardimci olursaniz sevinirim :)

  7. asLı diyor ki:

    yha arkadaslar be bu filmi nasıl indireceğim bana yardımcı olursanız sewinirim

  8. ahmet göçmez diyor ki:

    2.3ve 4.5 acilmıyor istesem açılırmı lütfen bidaki severe açolsın…….

  9. bilgesu diyor ki:

    bu inanılmaz bende kitabı var hergün okuyorum

  10. me ydyu diyor ki:

    2ve3.4.bölümler yok

  11. hakan diyor ki:

    partı 1 acılmıo acaba aca bilirmisiniz

  12. serkan diyor ki:

    part 3 acıLmıyor aDminn nedenn ¿

  13. lajkshf diyor ki:

    3. part açılmyoo :/

  14. emrah diyor ki:

    beğendim

  15. karaKOPİL diyor ki:

    paylaşım için tşk.

  16. celal diyor ki:

    çok aksiyonlu süperrrrrrrrrrr

  17. admin diyor ki:

    sorun düzeltildi…

  18. leyla diyor ki:

    sayfada part 2 yazısı yok veya ben göremiyorum. yardım ederseniz sevinirim

  19. efe diyor ki:

    müthişşş bi filmmmmmm harikaaa

  20. yıldız diyor ki:

    ben bu filmi 7. kez izliyoırum ve tavsiye ediyorum

  21. yıldız diyor ki:

    harika bi site ve filmm

  22. esin diyor ki:

    bnde açılmıyo sorunu çözerseniz sevirim =)

  23. Gizmo diyor ki:

    SÜPERRRRRRRRRR

  24. özkan diyor ki:

    bu filmi defalarca izledim hala izliyorum super otesi super yani

  25. berkay diyor ki:

    arkadaşlar bu film inanılmaz bu filimdeki kitab dai işaretler dünya nı merkezine yolculuk kitabındakiyle aynı bn bunu ilk izlediğimde gercek sandım

  26. kara kedi diyor ki:

    gerçekten inanılmaz güzel bir film ejderhanı nasıl eğitirsin filminden sonra en sevdiğim filmlerden biri

  27. Ömer Faruk diyor ki:

    gercekten mükemmel kitebını okuduktan sonra filmi nasıl olabilir diyodum… gerçekten çok mükkemmel harika bişe. kelimeler anlatmaya yetmez diyorum ben…

  28. enes diyor ki:

    ya işte buna film derler süper olmus çok tesekkürler ya ama gerçekten süper!!!!!!!!!!

  29. ateş serhat diyor ki:

    film çok güzel olmuş açıkçası ama magara girdigi yerleri çok güzel !!!!

  30. emre diyor ki:

    bence çok bekleme yapıyo yüklenmesi için bence eskiden yüklenmiş olcaktı

  31. caner diyor ki:

    macera dolu bir film çok beyendim açıkçası iyi olmuş maceraları çok zevkli filmi oluşturduunuz için tesekurler hoşça kalın sasalim kurtulun bu yeraltı magmasından

  32. mert diyor ki:

    ii olmuş tşk

Yorum Yapın

Film hakkında yorum yazarak film hakkında görüşlerinizi belirtebilir , diğer kullanıcılarımızla paylaşabilirsiniz.

Fullizle.org sitesindeki videolar video paylaşım sitelerinden Embed kodu olarak alınmaktadır. Fullizle.org sitesindeki içeriğin yasalara aykırı kullanılması karşısında oluşabilecek hiçbir sorundan site sorumlu kabul edilemez. Siteye giren herkes bu şartları kabul etmiş sayılır. 5651 sayılı yasada tanımlanan .yer sağlayıcı. olarak hizmet vermektedir , sitemizden kaldırılmasını istediğiniz videoları fullizleorg@gmail.com adresine bildirebilirsiniz.

İletişim : fullizleorg@gmail.com
Popüler Türkçe Filmler :  Celal ile Ceren
Popüler Yabancı Filmler :  Skyfall

Dost siteler :
full izle film izle sinema izle