Fullizle.org, Full filmin full adresi

Fullizle.org Her gün sınırsız film yüklenir , yeni filmleri full izlemek için fullizle.org'u sürekli takip edin!
Anasayfa - Seri Filmler - 2012 Filmleri - 2013 Filmleri - Yardım

A Serbian Film Full İzle

29 Temmuz 2010 Yazan admin

Film Kalitesi : -
Dil: Altyazılı
Yapım:  2009 ~ Sırbistan
Tür:  Gerilim,  Korku,  Savaş
Yönetmen:  Srdjan Spasojevic
Film Hakkında : 2009 adı gibi Sırbistan yapımı savaş zamanında  geçen  güzel bir korku filmi , iyi seyirler.

Part 1

Part 2

Part 3

Part 4

Part 5

Part 6

Novamov

Eğer Film Açılmıyorsa Lütfen Diğer Alternatiflerden filmi izleyin. Linkler çalışmıyorsa yorum yapın, hemen yükleyelim.  
 Mahkeme kararı ile engellenen sitelerden izlemek için DNS adresinizi değiştirmeniz gerekir. Resimli anlatım için tıklayın
Etiketler: , , , ,
Kategori Korku-Gerilim, Savaş

Sıccacık Fırından





23 Yorum yapılmış “A Serbian Film Full İzle”

  1. ruhi diyor ki:

    ya siz nasıl adamsınız ya filmi yayınlıyorsunuz sonrada kaldırıyorsunuz.. filmi kaldırın diyen yavşaklar zorlamı izleyin diyorlar size..mausu klavyeyi zorlamı biyerinize sokuyorlar.. maçan yemiyorsa izleme

  2. yunus diyor ki:

    bu filmi sil die g…nü yırtanlar izlemeyın sıze zorlamı ızletıyolar ag sızene kaldırın da kaldırın gelin ben kaldırdım sizde indirin

  3. tayfun diyor ki:

    hemen kaldırın izleyin sonra kaldırın yetkililer mademki yayınladınız durcak bikaçtane sinek vızıldadı diye geri adım atmaya gerek yok

  4. Zahuran diyor ki:

    ya arkadaşlar kaldırılıp kaldırılmamasını sorun etmeyin boşuna istemeyen izlemeye bilir bence gençlerin izlemesi daha iyi şimdiye kadar görmedikleri bilmedikleri şeyleri öğrenip belki ders çıkarabilirler bu arada filmi sevdim resmen kusucaktım bi ara ama iyiydi.

  5. şok diyor ki:

    inanamıyorum :S bu kadar iğrenç bi film izlememştim , yapılış amacı ne olursa olsun cok ağır gerçekten!

  6. Hüseyin diyor ki:

    yorumlarınız sağolsun çok merak ettim izlicem…

  7. gereksiz diyor ki:

    Kaldırın kaldırın diyen sansürcü zihniyet gelin kaldırdım siz indirirsiniz artık

  8. murat61 diyor ki:

    Bu filmin yapılış amacı 2009 yılında Sırbistan’da erotik ve porno sektörünün yasaklanmasından, filmlerdeki cinselliğin de sansürlenmesinden dolayı tepki olarak Sırp devlet yöneticilerine inat olarak çekilmiştir. Ve normal bir erotizm, yada cinsellik çağrıştırmayıp, psikolojik gerilim türünde bol kanlı ve insanlığından herkesi utandıracak tarz da çekilmesinin amacı da. Yönetmenin hükümete sen bana yasaklarsan bende en berbatını çekerim agzına sıçarım demek istediğindendir. aslında böyle bir tür yoktur. amacları da değildir. sadece absürd bir protes filmdir.

  9. ffffffffff diyor ki:

    böyle bi film konulurmu ya kaldırın şunuuu

  10. Muhalif diyor ki:

    Sakın kaldırmayın, sansürcü zihniyeti taşıyan ebeveynlere zorla izletilsin hatta bu film. Adam çok güzel iş yapıyor bu arada. Memlekette herkes bu adam gibi işin ehli olsa kimse cinsel açlık çekmez.

  11. inci diyor ki:

    çocuk kısımlarını yok sayarsak harika bi film

  12. Piscopat diyor ki:

    NE güzeL flim Nan Zorla izlettiriolar Sanki kaldırma admin daha varsa onlarıda ekle RuLz…

  13. XENON diyor ki:

    Mrblar,
    Yorumlarınızı okudum ve izlediğim en iğrenç filmlerden biri ancak kaldırılmasını isyetenlere de bir anlam veremiyorum.Film son derece gerçekçi dünyanın ve sizlerin gözünden kaçan karaler bunlar.Sizler filme katlanamıyorsunuz ya bu filmdeki görsel unsurları zamanında ortadoğu ve balkanlarda bizzat yaşayan ve hala yaşamakta olan insanlar ne yapmalı?

  14. yuh diyor ki:

    Bu nasıl bir film lan böyle? İnsanın psikolojisini alt üst eder, sakın izlemeyin, izlettirmeyin. Nasıl bir şey bu yahu, yuhhh. Allah belasını versin bunu yazanların.

  15. semih diyor ki:

    Arkadaşlar film gerçekten cok kotu ama porno teşfıkle alaksaı yok cocuk pornosuna karsı bır fılm engelleye bılmek ıcın kaldılırmasına gerek yok piskolojik baskı yapan bır fılm.Ve buda cocuk pornosuna karşı ınsanı ıtıyor :S

  16. kaldır diyor ki:

    bu nasıl bir film ya olmaz olsun silin gitsin bu filmi kafayı mı yediniz bumu film yani bunu mu istiyorsunuz gidin bir sürü pornografik site var gidin ordan izleyin kan mı istiyorsunuz o zaman gidin ırak da falan kafa kesme videoları falan var onları izleyin bu nasıl bir bir de çok bir marifet gibi porno sektörünü tanıtıyor ve hiç de gerçeksi değil 10 üzerinden -∞ yani eksi sonsuz veriyorum bu filme ve bu filmi koyanları da kınıyorum bide geçmiş burda bulmasa başka yerde bulur izler yazmış böyle filmler sizin izleyici kitlenizi arttırmaz azaltır vede böyle filmleri seviyorsanız en yakın bir psikologa bir uğrayın derim size kafayı yemişiniz çünkü…

  17. Milos diyor ki:

    Film ahlak konusuna çok farklı bir bakış açısı getirmiş. Çok beğendim. Ha belirteyim, (özellikle filmin kaldırılmasını isteyen yorumcu ahlak zabıtaları için) filmi beğenmem içerdiği unsurlardan zevk aldığım anlamına gelmiyor. Objektif yorum da böyle yapılmalı diye düşünüyorum, kaldı ki bence filmin izleyiciden beklediği tek şey de bu objektiflik ve nesnellik/öznellik ayrımı. Filmin buradan kaldırılması kimseye birşey kazandırmaz, isteyen istediği içeriğe istediği ortamda erişebiliyor çünkü.
    Ben yayınlayan kişi ya da kişilere şahsım adına teşekkür ederim.

  18. gerekli diyor ki:

    güzel güzel,kaldırmayın ben sevdim

  19. lkayhan diyor ki:

    Lütfen bu filmi en acil tarafından kaldırın ! İzlemediyseniz merakınıza yenik düşmeycekseniz kesinlikle izlemeyin !

  20. holygun diyor ki:

    admin 1 dak düşünme sil bu filmi yazık günah genclerimize bize bile agır geldi.. hiç gerek yok bu film olmadanda sitenizi ziyaret ediyoruz..

  21. admin diyor ki:

    Arkadaşlar kaldırmak sorun değil fakat sitemizden kaldırılması filmin internetten kaldırılması anlamına gelmeyecek , isteyen googleda aratıp bulabiliyor. Zaten çocuğun izleyeceği bir film değil fakat çocuk bile olsa internette aradığına kolayca ulaşabiliyor…

  22. ali veli diyor ki:

    Sayın site yetkilileri lütfen biran önce bu filmi siteden kaldırın. İşkence, şiddet, kan içerikli çok film izledim ama bu kadar tiksindirici bir film daha önce izlemedim. Engelleme de yok, Allah korusun genç ya da çocuk biri izlerse bu filmi psikoljisinde onarılamaz hasarlara neden olur. Lütfen yayından kaldırın.

  23. admin diyor ki:

    neden ?

  24. özgür diyor ki:

    kaldırın şu filmi

Yorum Yapın

Film hakkında yorum yazarak film hakkında görüşlerinizi belirtebilir , diğer kullanıcılarımızla paylaşabilirsiniz.

Fullizle.org sitesindeki videolar video paylaşım sitelerinden Embed kodu olarak alınmaktadır. Fullizle.org sitesindeki içeriğin yasalara aykırı kullanılması karşısında oluşabilecek hiçbir sorundan site sorumlu kabul edilemez. Siteye giren herkes bu şartları kabul etmiş sayılır. 5651 sayılı yasada tanımlanan .yer sağlayıcı. olarak hizmet vermektedir , sitemizden kaldırılmasını istediğiniz videoları fullizleorg@gmail.com adresine bildirebilirsiniz.

İletişim : fullizleorg@gmail.com
Popüler Türkçe Filmler :  Celal ile Ceren
Popüler Yabancı Filmler :  Skyfall

Dost siteler :
full izle film izle sinema izle